Domowe sposoby na ujędrnianie skóry

Domowe sposoby na ujędrnianie skóry

Jest wiele sposobów na domowe ujędrnianie skóry- zabiegi, ćwiczenia, maseczki, masaże, dieta. Przedstawimy wam niektóre z nich.
Zabiegi:
Peeling całego ciała-  najpierw wykonujemy peeling, może być przy użyciu domowych składników, jak np. cukier trzcinowy, mączka owsiana, żurawina i   . Następnie smarujemy ciało balsamem i owijamy folią. Kładziemy się pod ciepły koc na około 45 minut.
Kąpiele pod prysznicem-  ujędrnianie ciała pod prysznicem jest naprawdę bardzo proste. Puszczamy na ciało na zmianę strumień ciepłej i zimnej wody.
Kąpiel odchudzająca w wannie- potrzebujemy do jej przygotowania garść igliwia z sosny, świerku i modrzewia. Składniki zalewamy dwoma litrami wody i gotujemy kilka minut.  Całość odcedzamy i wlewamy do wanny.
Najpopularniejszymi zabiegami ujędrniającymi są również takie, które możemy wykonać w domu są zabiegi z kawy i herbaty.
Maseczki:
Różnego typu maseczki, do przygotowywanie których używamy tych składników, które mamy pod ręką.
Prosta domowa maseczka z białkiem jaja, sokiem z cytryny, mąką ziemniaczaną i wodą. Taką ,,papkę’’ trzymamy na twarzy około 30  minut.
Masaż
Masaż ujędrniający możemy wykonywać na twarzy i na całym ciele.
Do tego potrzebujemy tylko chęci.
Dieta
W diecie tej chodzi o dostarczenie kilku cennych składników, które nawilżą nas od środką i wspomogą syntezę, np. kolagenu i elastyny.
Dostarczamy organizmowi przede wszystkim-
Witaminy C- znaleźć ją można w wielu warzywach i owocach;
krzemionki-  znaleźć ją można w ziołach;
białka- prolinę i lizynę- dostępne w kiełkach i nasionach zbóż, mleku, jogurtach;
cynku- w pieczywie ciemnym, kaszy gryczanej, owocach morza;
soi;
siarki- dostępnej w mleku, jajach,  warzywach;
witaminy A dostępnej w czerwonej papryce, szpinaku, marchwi, sałacie;
kwasów omega 6 i omega 3 – dostępnych w rybach, orzechach włoskich, soi;
gotowe suplementy diety.
Ćwiczenia ujędrniające- mają bardzo duży wpływ na nasze ciało, wykonać możemy je w domu.
Będąc w ciągłym ruchu zamiast siedzenia przed komputerem ujędrnisz swoje ciało i zadbasz o kondycję.
Przykładowy zestaw ćwiczeń ujędrniający brzuch i pośladki:
Połóż się na plecach, unieś nogi pod kątem prostym. Zachowując kąt prosty pomiędzy udem a łydką, opuszczaj na zmianę jedną i drugą nogę, dotykając podłogi tylko opuszkami palców. Następnie utrzymaj minutę pozycję z nogami uniesionymi  i ugiętymi pod kątem prosty.
Wykonaj klęk prosty, unieś wyprostowaną nogę do góry, palce opuszczone, wykonaj serię powtórzeń 30 razy na jedną, potem na drugą stronę.
Połóż się znów na plecach i unieś pośladki do góry, nie odrywając odcinka krzyżowo- lędźwiowego, utrzymaj taką pozycję przez minutę.
Z powrotem przejdź do klęku prostego, wyciągaj na zmianę prawą rękę, lewą nogę i lewą rękę, prawą nogę, unoś ręcę i nogi tak, jakbyś chciała dotknąć przeciwległych ścian, wykonaj po 10 powtórzeń na jedną  i drugą stronę.  Taki zestaw powtórz trzy razy. Powodzenia!
Jak widzisz, ujędrnianie w domu to tylko kilka prostych czynności, które wplecione w codzienne życie dadzą gigantyczne efekty, bez wydawania pieniędzy.